söndag 25 maj 2008

Mera garn

Förra veckan hittade jag ett par härliga garner hos Sara.
Turkosblått Carolina till en tröja åt äldste sonen.

Blågrått ullgarn, Juvel, till mig själv. Tänkte att det skulle bli en långkofta som vanligt.
Det är nog det enda plagg som jag kan ha!

Jag ska också sticka en vriden resårmössa till Saras skyltfönster. Såg en sån läcker mössa när jag var i Arvidsjaur för ett tag sen.

Imorron ska jag börja greja i stickrummet för nu är köksrenoveringen klar. Så gott som...
Fast om det blir lika soligt och fint som det har varit idag kanske det blir utefix istället.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Blev köket bra?
Nina

Linda Lidén sa...

Jaa, det blev jättefint!
Kolla på bilden här:

http://garnplejset.blogspot.com/2008/05/sndag-kvll.html

Anonym sa...

Köksrenoveringen ser klart lyckad ut.