tisdag 6 oktober 2009

Nu har jag gjort det igen!

Jädrans också... varför ska man ändra ett koncept som fungerar?

Lekte lite med min "vanliga" blogg förra veckan, när jag skulle lägga in en ny mall så raderade jag alla mina länkar. Idag tänkte jag prova igen, ett nytt försök.

Tror du inte att jag tar fel blogg i min instrumentpanel??? Det var ju inte den här bloggen jag skulle ändra!

Suck, därför ber jag om lite hjälp nu. Vad hade jag för länkar som inte kommit tillbaka?
En lista med vanliga länkar typ till Olax, Skattkistan och Vika textil kommer jag ihåg och ska lägga in men jag vet ju att det var fler.

Säkert nån fler stickblogg också...

Jädrans!

3 kommentarer:

Surtanten sa...

Du har glömt "upprepat"

Linda Lidén sa...

Vad var adressen? Wordpress eller nåt sånt va?

Surtanten sa...

http://upprepat.wordpress.com/